Leczenie grzybicy paznokci Kraków

tel. 505 304 611

W moim gabinecie w Krakowie zajmuję się kompleksowym leczeniem zmian na paznokciach u dorosłych i dzieci. Starannie analizuję każdy przypadek, z użyciem onychoskopii. W razie potrzeby zlecam wykonanie dodatkowych badań. Dzięki temu mogę postawić rzetelną diagnozę i wdrożyć odpowiednie, skuteczne leczenie.

Leczenie paznokci Kraków

Ofertę kieruję do wszystkich osób z Krakowa, które zauważyły u siebie niepojące zmiany na paznokciach, takie jak pęknięcia, rysy, wgłębienia, odwarstwienia, plamy, zażółcenie, rozdwojenie itp. Mogą one wskazywać na groźne choroby nie tylko płytki, ale narządów, np. nerek. Do najczęstszych chorób należą: zanokcica, drożdżyca, łuszczyca paznokci, onycholiza oraz grzybica. Ostatnia z nich obejmuje zarówno dłonie, jak i stopy. Rozpoczyna się od przemiany zabarwienia brzegów płytki na żółte, białe lub brunatne, następnie może nastąpić jej odkształcenie, pofałdowanie czy pogrubienie, a także bolesność przy dotknięciu.

Leczenie paznokci i grzybicy na paznokciach w Krakowie

Leczenie grzybicy paznokci w Krakowie należy rozpocząć możliwie jak najszybciej. Tak zwane domowe sposoby nie są skuteczne na ten rodzaj schorzenia, dlatego zaleca się jak najszybszą wizytę u specjalisty. Niewłaściwie leczona lub nieleczona choroba może prowadzić do kruszenia, pękania, a nawet całkowitego zejścia paznokcia. Schorzenie to występuje bardzo często, ze względu na dużą łatwość zarażenia. Podobnie jak w przypadku stóp, można się nim zakazić w hotelach, na basenie, pożyczając obuwie albo stosując cudze ręczniki, akcesoria do pedikiuru i manikiuru. Rozwojowi infekcji sprzyja też zakładanie zbyt ciasnego obuwia ze sztucznych tworzyw.

Leczenie grzybicy paznokci Kraków

Jedną z odmian choroby jest drożdżyca, która przejawia się zaczerwienieniem na opuszkach palców, bólem, obrzękiem i często wyciekiem wydzieliny ropnej przy nacisku. Leczenie tej choroby jest podobne do tego stosowanego w przypadku grzybicy paznokci - polega przede wszystkim na przyjmowaniu odpowiednich leków doustnych przepisanych przez dermatologa w Krakowie. Jako uzupełnienie kuracji, pomocne bywają metody naturalne, tj. stosowanie ekstraktu z ziela tymianku albo olejku eukaliptusowego i z drzewa herbacianego.